Betrap mezelf erop dat ik toch minstens een keer per dag kijk op mijn blog. Ik ga ook advies vragen aan een paar collega's. Ik heb gebruik gemaakt van een standaard sjabloon en ik heb gezien dat dat het veel mooier en persoonlijker kan.
Rian
zaterdag 3 oktober 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Dag Rian, proficiat met je blog. Heb je ook al reactie bij anderen geplaatst?
BeantwoordenVerwijderenAan je eigen blog kan je achteraf nog van alles wijzigen: layout, titel, profielfoto etc. Log in en kijk maar eens rond.
Hoi Rian,
BeantwoordenVerwijderenIk mis de collega's dichtbij en de adviezen in de wandelgangen.
Ik zit ook steeds bij de sjablonen te kijken om de indeling van mijn blog te veranderen, maar ik heb de juiste oplossing nog niet gevonden. Ik blijf zoeken.
Els
Hoi Rian
BeantwoordenVerwijderenMijn eerste poging om een bericht te plaatsen.
Hoe is het met Nikki?
Margriet
Hoi Rian
BeantwoordenVerwijderenBoeken die vliegen. Dit wordt zeer interessant.
Mijn complimenten. Prachtig gedaan.
Warme groet Silvia
Hoi Rian,
BeantwoordenVerwijderenMet Emma gaat het ook goed. Ze doet nu niets anders dan zich omrollen. Soms rolt ze terug, maar vaak lukt dat nog niet. En ze heeft altijd lol.
Margriet