skip to main
|
skip to sidebar
biebexpeditie
zaterdag 31 oktober 2009
Hallo allemaal,
Hierbij een recente foto van Nikki met pet.Gisteren heb ik de fototentoonstelling t.g.v. 50-jarig jubileum bekeken, ik was er echt door geraakt. Complimenten aan de samenstellers! Groetjes, Rian
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Moet je lezen!
Cleave, Chris Kleine Bij
Umbgrove, Arthur De hartslag van de aarde
Volgers
Blogarchief
▼
2009
(6)
►
november
(1)
▼
oktober
(4)
Hallo allemaal,Hierbij een recente foto van Nikki ...
Wandelen in de Eifel
Netvibes
Elke dag even kijken
►
september
(1)
Over mij
Rian
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten