zaterdag 3 oktober 2009

Elke dag even kijken

Betrap mezelf erop dat ik toch minstens een keer per dag kijk op mijn blog. Ik ga ook advies vragen aan een paar collega's. Ik heb gebruik gemaakt van een standaard sjabloon en ik heb gezien dat dat het veel mooier en persoonlijker kan.
Rian

5 opmerkingen:

  1. Dag Rian, proficiat met je blog. Heb je ook al reactie bij anderen geplaatst?
    Aan je eigen blog kan je achteraf nog van alles wijzigen: layout, titel, profielfoto etc. Log in en kijk maar eens rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rian,
    Ik mis de collega's dichtbij en de adviezen in de wandelgangen.
    Ik zit ook steeds bij de sjablonen te kijken om de indeling van mijn blog te veranderen, maar ik heb de juiste oplossing nog niet gevonden. Ik blijf zoeken.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rian

    Mijn eerste poging om een bericht te plaatsen.
    Hoe is het met Nikki?
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rian

    Boeken die vliegen. Dit wordt zeer interessant.
    Mijn complimenten. Prachtig gedaan.

    Warme groet Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rian,

    Met Emma gaat het ook goed. Ze doet nu niets anders dan zich omrollen. Soms rolt ze terug, maar vaak lukt dat nog niet. En ze heeft altijd lol.

    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen