woensdag 30 september 2009

Nooit te oud om te leren

Hallo allemaal,

Het is me gelukt om een blog te maken, was zo gebeurd! Een Gmail account aanmaken kostte me veel meer moeite. Achteraf gewoon een kwestie van niet goed lezen. Ik ben benieuwd naar de volgende opdrachten.

3 opmerkingen:

  1. Eindelijk ontdekt hoe ik kan reageren.
    Leuk gedaan met die filmpjes...!
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rian.
    Schitterend Blog heb je. Prachtig met die vissen en filmpjes. Ik heb nog veel te leren... dat is duidelijk.
    Ik ga je zeker volgen. Dud tot ziens maar weer. Groetjes,
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen