zondag 25 oktober 2009

Wandelen in de Eifel

Afgelopen dagen heb ik gewandeld in de Eifel, schitterend weer en prachtige herfstkleuren. Een diavoorstelling is te vinden op dit blog. Er zit een afbeelding bij van een landgoed waar je kunt overnachten met ontbijt, ook geschikt voor groepen tot 30 personen. Prachtig gebouw met sfeervolle kamers. http://www.landgut-strumpffabrik.de/

3 opmerkingen:

  1. Erg mooi Rian. Je zult je goed vermaakt hebben en weer een hoop energie opgedaan hebben. Is het echt een oude kousenfabriek?
    Ik volg je blog nu via Netvibes, en dat werkt dus prima :) Ik ben echt een fan geworden van Netvibes. Ik kan nu vanuit alleen deze site werkelijk alles volgen wat ik maar wil. Nooit gedacht dat het zo leuk zou worden.
    Groetjes,
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit adres in de Eifel houd ik zeker in gedachte. Ziet er erg mooi uit allemaal.
    Trouwens leuk om weer eens iets te zien gebeuren op een blog.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ton,
    Mooie diapresentatie! Ik had ook niet gedacht dat ik deze cursus zo leuk zou vinden, kost wel veel tijd.
    Groetjes, Rian

    BeantwoordenVerwijderen