dinsdag 13 oktober 2009

Netvibes

Gisteren heb ik een pagina aangemaakt op netvibes.com. Ik snapte in eerste instantie niet zo goed wat ik er mee aan moest. Vandaag heb ik een aantal feeds toegevoegd. Ik heb steeds gedacht dat je die feeds aan je blog toe moest voegen. Zag dat ik ook een paar feeds bij mijn favorieten heb staan.

Rian

P.s. Volgende week ben ik een paar dagen wandelen in de Eifel. Misschien kunnen jullie mijn vissen af en toe voeren, een klik met de muis en ze kunnen er weer even tegen.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb mijn muis in mijn hand. Als ik jouw zo kan helpen, doe ik het graag. Bik smile.

    Warme groet Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga jij volgende week al? We zien elkaar dan waarschijnlijk niet meer. Rian, een hele fijne wandelvakantie. Geniet ervan en kom zonder blaren terug, want het is daarna weer "rennen" in de bieb.

    BeantwoordenVerwijderen