Hallo allemaal,
Het is me gelukt om een blog te maken, was zo gebeurd! Een Gmail account aanmaken kostte me veel meer moeite. Achteraf gewoon een kwestie van niet goed lezen. Ik ben benieuwd naar de volgende opdrachten.
woensdag 30 september 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Eindelijk ontdekt hoe ik kan reageren.
BeantwoordenVerwijderenLeuk gedaan met die filmpjes...!
Els
Hoi Rian.
BeantwoordenVerwijderenSchitterend Blog heb je. Prachtig met die vissen en filmpjes. Ik heb nog veel te leren... dat is duidelijk.
Ik ga je zeker volgen. Dud tot ziens maar weer. Groetjes,
Ton
* Typefout.. "Dud" moet zijn "Dus"
BeantwoordenVerwijderen